halleluja

Undrar om jag någonsin kommer vänja mig vid att bli en morgonmänniska?
Idag t.ex. var det dags att gå upp, göra välling och sen förstås leka...för inte ville barnet somna om inte.
Däremot sov han hela natten.
Så det jämnar väl ut sig, jag måste bara lära mig att lägga mig tidigare...
Äntligen har vi fått dagisplats också, inskolning börjar 28e april. Spännande.

Om en halvtimme sätter vi oss i bilen och styr resan mot söder.
Min brorson ska döpas idag och självfallet ska vi vara där.
Dock blir det bara över-dagen-vistelse, jag jobbar imorgon...å så träning förstås.

Sicken vecka det varit!
Skriver mer om det senare...jag har ju glömt att göra mig i ordning...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0