Fighter spirit

Jag har gått ner 1 kg, bara sådär.
Men hallå, var då någonstans?
Det hade ju kännts bättre om man märkte sånt lite mer på sig själv...

Träningen igår var sjukt rolig.
Jag är en virrpanna och hade glömt astmasprej o diverse småsaker men till skillnad från i tisdags så kom jag ihåg att ta med full utrustning. Vilket iofs inte behövs egentligen....
Eftersom jag är i rätt grupp igen men missade hela förra veckan så har jag inte full koll på rutinerna.
Men man kommer ju rätt snabbt in i dom, även om kombinationer kan ta en stund att få in...särskilt som jag är konstant trött. Jobba 9-18 och träna 20.20-21.40...det blir mycket på en dag.

I alla fall, igår fick vi "fightersparras" lite och köra en hel del direktkontringar.
Sjukt kul!
Tempot höjs förstås rätt snabbt, särskilt som jag tränar med Edi och vi båda vill fightas så mycket som möjligt mer än att göra lugna tekniker. Haha.
Det är förstås inte bara vi, instruktörerna har sagt till hela gruppen att försöka tagga ner tempot lite.
Och en anledning är t.ex. att det riskerar att bli lite "fel"...jag råkade sparka Edi mellan benen istället i magen haha.
Självfallet hade han susp, men ändå. Jag kunde inte låta bli att skratta heller....haha...det låter brutalt, men jag lovar...han typ skratta också o knackade på sin susp...."ingen fara, jag har den på..."

Jag fixade iaf att träna hela passet utan att få andnöd så jag håller tummarna för en positiv vändning.

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Usch! Det lät som om det skulle gjort ont...

2009-03-06 @ 18:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0