Cherrycooooola

Jag och snubben var på bio igår.
Genom HM hade vi fixat gratis biljetter till förhandsvisningen av: He's just not that into you.
Självfallet lite mer åt tjejfilmshållet men helt värd att se och väldigt underhållande.

Har ju glömt skriva om i söndags.
Vi var på Eagles of death metal på trädgårn med JJ och DB.
Sjukt bra!
Sångaren är något av det sliskigaste jag sett och antagligen en av de största posörerna just nu.
Andre gitarristen ser ut som en äldre verision av Drew Carey och basisten påminner om Charles Manson.
(såg inte trummisen så bra, därav ingen koppling till honom haha)
I alla fall en sjukt bra kombination av folk till ett grymt band och hela stället röjde som fan.
Jag är mest nöjd över att de öppnade med min favorit: I only want you.

Nästa spelning verkar blir The Hives den 24 mars, även den på trädgårn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0