Snorhjärna

Det värsta just nu är nog att skölja rent näsan med koksaltlösning.
Uuäää...blä o tvi, kräktes nästan.

Jag gick hem från jobbet efter halva dagen idag.
Det började spänna i näsroten redan igår eftermiddag och det gav mig en rejäl huvudvärk.
Sånt brukar tyda på början till bihåleinflammation.
Och idag var det fan förjävligt och huvudvärken blev värre.
Kanske ligger mitt arbetstempo lite till last också, men i vilket fall som helst så var det lika bra att gå hem och vila ut.

Både surgubben o transportchefen rekommenderade såklart nässköljning, dom är av gamla skolan.
Det verkar ju funka i alla fall...

Ibland känner jag mig som en hypokondriker.
Haha.
Men jag verkar ju inte ha ett immunförsvar alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0