Sing a long song

Polare som får barn eller utökar familjen med fler barn blir allt fler.
Numera känns det lite som att bebisar är det nya svart....

Grattis till Tessan o Peter Dahlin som fick en liten tjej, Molly. Hennes storasyster såg också rätt stolt ut...
(tacka facebook för att man kan snoka sånt när det inte är läge att ringa...haha)

Själv tänker jag knappast i dom banorna alls.
Just nu är jag nöjd med min lille knodd och har tankarna mer på kickboxning och nybörjarsparringen som börjar på söndag.

Det kommer bli häftigt + att det kommer lite folk från Ironman 424 (t.ex. exet) och hänger med på vårt pass.
Första sparringen ska köras med vår avanceradgrupp så att det ska bli lättare att känna på hur det är...
Nervöst!!! (massor med stryk kommer vi få...haha)
Så idag ska jag beställa ett sparring-kit från klubben (kostar 1000 kr, tycker jag är billigt), känns värt det.

Sen ska jag ju även träna med syrran på gym, det har jag lovat.
Hon måste rehab-träna hela bålen och det är faktiskt svårt att motivera sig att gå ensam till gymet....så klart jag ställer upp. Haha.
Men hur ska jag hinna med allt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0