Mojs

Ikväll är det fest!
Albanen fyller 28 år och ska firas i majorna (såklart).
Moooooora har klubb på Ritz och så är det tifofest.
Mycket som händer, men man hinner ju inte allt...prio 1 blir förstås majorna.

(å låt blir å komma med nån dryg kommentar om att jag skulle gå ut mycket för det gör jag inte...du vet vem detta är riktat till)


Just nu är det rast här på jobbet, mindre än 2 timmar kvar tills man stämplar ut och går på långledigt.
Om man räknar på hur jag jobbat vissa dagar så får man nästan ont i huvet.
Så det kommer jag ignorera tills på onsdag.

Imorgon blir det mys hela dagen och kvällen med kiddo.
Eller numera kallas han den vilda bebben, för han är nog allt skogstokig.
Det har han fått från mig...haha.
Ikväll är han hos sin pappa och myser istället, eller röjjer runt snarare. Det var JR, vår gemensamma kompis, som hade lärt kiddo att leka med bl.a. laptopen....tack för den du. ;)


Snart är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0