Downsize

Wow.
Min kropp är nooog helt färdig.
Igår gick allt skit på träningen och jag ställer verkligen för höga krav på mig själv.
Så jag var rätt pressad redan från början och kände mig förnedrad tillslut när jag inte fixade att göra knäböj med Eddie på ryggen (han väger ju bara 60 kg).

Sen så tillkommer ju självfallet alla pikar och tillsägningar från instruktörerna, särskilt Z.
Men jag var väl kanske lite känsligare igår än annars.
Det är mycket nu.

Och jag är väldigt nervös inför söndag.
OM jag inte fixar det så kommer jag skämmas något fruktansvärt.
Där ser ni hur mycket jag pressar mig själv. Omänskligt mycket. Vad dumt av mig. Faktiskt.

Hur fixar man att jobba heltid, ha ork att träna 3 ggr i veckan OCH ha ett liv?
Det går väl men inte utan att vara så jävla trött....

På tal om jobbet så fick jag ett positivt förslag från chefen idag.
Det tål verkligen att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0