Weekend partyanimal(s)

Nu är det helg.
För mig som är ledig o inte har så mycket vardagsstruktur (förutom träningen) känns det ingen större skillnad.

FÖRUTOM:

-Jag är barnledig den här helgen minst 2 dygn
-Imorgon är det så äntligen dags för S & N att gifta sig
-Jobba på söndag

Jag känner mig redan trött.
Det kommer sannerligen känns underligt att inte behöva gå hem tidigt för att sova ut och sedan åka över halva stan för att hämta barnet. Att vara trött på jobbet är ju standard på en söndag.
Mycket ska göras, många människor ska träffas, bröllopskläder ska fixas...lite stil måste man ju ha när man ska på bröllop.

Ikväll spelar Håkan Hellström på Liseberg.
Ett antal vänner ska dit och jag själv kunde inte bry mig mindre.
Jag har sett honom flera gånger förr o helt ärligt så förstår jag inte hypen, så bra är han inte. (fast jag erkänner att han har några bra låtar iaf).
Senare är det iaf så dags för klubb Drömland att slå upp portarna och ALLA ska dit!
Vi ses där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0