Vad snurrigt det kan bli

För någon timme sen ringde jag min vän fimpen.
Egentligen för att prata om födelsedagspresent till Tjabo men hela samtalet handlade istället om hur jobbiga SJ o deras hemsida är.

Fimpen ska nämligen åka till Malmö imorgon och kollade efter sista minuten-biljetter.
Såna brukar kosta ungefär 147 kr (om man är ungdom/student o om det inte är en fredag man ska åka) men hemsidan hade krånglat när han hade hittat en sådan biljett och han hade fått börja om.
Nu låg dom på minst 300 kr enligt honom och han var irriterad.
När vi la på satt jag och tänkte på tågpriser o hur underligt hela det systemet var...

Nyss fick jag ett sms från Fimpen.
"Om man skall åka till Malmö skall man inte fylla i Sthlm. Då är det svårt att få billig biljett. Men när man gör rätt och väljer Malmö kostar det 147. Haha. :)"
Hahahaha. Ibland är han faktiskt grymt snurrig.

Kommentarer
Postat av: Lina

HATA SJ! är så jävla trött på det satans företaget. Ska fan lägga ner det här med att åka på varenda jävla match och jag tänker skylla allt på pissSJ!...ska du med till Peking föresten?

2008-10-01 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0