influensatider

Det var lätt värt att bli sjuk efter derbyt.
Fan så jävla bra allt var och efterfesterna var jävligt kaosartade.

Men nu har jag fan ta mig missat båda träningarna, har frossa varje natt, hostar som om lungorna vill ut och har whiskeyröst. Stackars syrran har samma skit och hon låter även som en karl, hahaha...riktigt grovt skit i halsen asså.
Jag är bara trött trött trött.
Tur att EB har barnet ett tag så jag får ligga o vila mig....

Upptäckte att det var början på kyligare tider nu.
Alltså behöver jag en ny jackjävel för ingen av de jag har är tillräckligt varma, går fan o skakar på stan.
Frisk luft behöver man ju liksom men jag vill ju inte bli sängliggande för evigt.

Tack alla som hörde av sig igår på nätet, via sms eller telefonsamtal osv.
Min födelsedag blev väldigt trevlig.
Fick även en major big blombukett via blommogram och Revisorn sjöng "Ja må hon leva..." på min telefonsvarare.
Haha.
Jag blev rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0