Du e la go

Jisses sicken träning ikväll!
Sjukt kul men ashård fys första kvarten (tyckte jag, elle så var de jag som tog ut mig för mycket. haha) så jag blev helt svimfärdig typ.
Känns grymt gött med kickboxningen. Där har vi valt rätt för det känns ända ut i fingertopparna.
Eller fotsulorna, särskilt den under stortån...ömmar satan. Haha.

Men imorgon bitti ska jag till gymet.
Voi voi...
Varför valde jag morgontränaren och varför just dagen efter en sån här maffig träning?
Well, jag ska klara det!

På lördag är det Fyspass på kicken.
En timmes hård fys!
Undrar om jag skulle klara det, trots att man ska på club drömland på fredag....?
(Hade ju inte tänkt dricka särskilt mycket vilket som)

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag lovar att vi ska gå tre ronder när er första termin är slut;)

2008-09-24 @ 21:07:42
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0