Derby

Ikväll är det derby.
Alla är väldigt nervösa, har ont i magen, är peppade...o jag själv känner ingenting.
Som vanligt.
Ambitionen är att kunna se hela matchen den här gången.
Sist fick vi ju gå efter 5 min pga lite missöden.

Linn är i stan och ska gå på fotbollsdejt med mig, hennes första match någonsin.
Å vad passar bättre då än ett derby?
Haha.

Jag håller tummarna och försöker hitta en outfit som duger till dagens dresscode.
Heja GAIS! Kom igen nu och bräck svinen!

(berättar om min dejt i ett senare inlägg)

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

...och jag har feber, ont i halsjävelen och vet inte om jag kommer orka gå! Griiiin!

2008-09-01 @ 12:21:17
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: inga

HEJA IFKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

2008-09-01 @ 17:26:41
Postat av: Nicklas Eriksson

inga: hur mås det idag då?

2008-09-02 @ 12:46:44
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0