Dance to the music from my gun

Ikväll är det träning igen.
Tack o lov!
Här har man varit sjuk o degat in i det hemskaste, känns som att jag blivit skitfet på det trots att jag snarare gått ner några kilo. Syrran har varit likadan och roligast var när jag ringde upp henne och hon lät som en man!

Dubbelkollade både igår o idag med henne och om hon så dör på kuppen så ska hon dit.
Haha.
Skam den ger sig.
Jag är fortfarande skittrött hela tiden, men om man knaprar alvedon/ipren och dricker mycket vatten + lägger sig i tid så kommer det lösa sig.

Vi har båda missat 2 träningar, men antagligen hade de "bara" gått igenom uppercuts då.
Och om det är något jag är bra på o aldrig glömmer så är det uppercuts.
Nästan lite av min favorit.

Nat kallar oss för envetna getter.
Undrar om det är en komplimang?
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0