In and out of love

Jag blir förvånad när jag känner att jag inte kört slut på mig själv tillräckligt.
Och ändå är det oftast mina ben som inte lyder mig.
Träningen känns inte tillräckligt hård just nu, det måste vara nått mer. Typ kompletterande.
Kanske träna på fredag också?
Det är ju svårt att lägga upp schemat när jag alltid har obligatorisk träning tisdagar o torsdagar och jag vill gärna vila dagen efter varje sånt pass.

Igår var det väldigt schysst.
Dick har bytt till tisdagar så han o Cissi instruerade de nya medan vi andra körde slag & sparkar + pararering och Linus gick runt för inspektion.
Självfallet körde jag mest mot syrran, men eftersom dom eftersträvar att vi ska lära känna varandra i gruppen så körde jag även mot Simon o Patrik en del.
De e flera av snubbarna som har lite svårt att sparras med tjejer har man märkt. Typ "jag kan inte slå en tjej"-mentaliteten sitter stenhårt i tanken, störigt även om det är sunt i normala fall.
Men för fan, vi tränar kampsport nu...inga spärrar.

När tränarna tycker att vi ska bli vana vid närkontakt är det faktiskt kul.
Även om man inte tar i med styrka när man sätter en push-kick i magen på någon så blir ju känslan och träningen annorlunda.
Fast när man tagit emot en del sparkar så börjar man ju bli öm på ytan haha.

Det ska bli intressant å se hur Mikael kör passet ihop med Z & Annika på torsdag.
Jag lär ju få stryk av Z som vanligt, räknar ju liksom med det.

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Bra, vi kanske kan gå de där tre ronderna någon gång vid jul..?;)=

2008-10-29 @ 14:36:32
Postat av: manda

haha. knappast så tidigt...du ligger alldeles för långt fram i träning just nu.

2008-10-29 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0