Bounce back

Ikväll vill jag ha ett hårt träningspass.
Å med tanke på vilka som håller i passet så lär det inte bli nådigt...

Klart det är schysst att träna teknik o det behövs verkligen, men då ska fysdelen vara benhård.
Och det var den inte direkt i tisdags.
Vill inte klanka ner på Linus elle Mikael men jag blev grymt besviken över att inte ha ont i kroppen när jag kom hem.
(haha)

En störig grej är att jag får sår under tårna av träningen
(nej, det är inte fotsvamp)
Mina fötter kanske är för klena för att träna barfota, haha.

Jag tänker nästan bara på att träna, köpa diverse träningsprylar, bli en biff...stört.
Numera har jag även ett par röda boxningsshorts från ADIDAS (skitsnygga) som är väldigt sköna.
Planen är att jag ska köpa en klubbtröja idag.

Vilken nörd man blir, men jag kan inte hjälpa att jag känner mig som ett barn på julafton när jag vet att jag snart får hem min stående boxningssäck.
Då fattas bara de rosa boxningshandskarna så är grejen komplett.

För tillfället iaf...

Kommentarer
Postat av: Lina

Det som inte dödar en, härdar en..tänk på det när du sitter där med ömmande tår ;)

2008-10-16 @ 11:55:33
Postat av: manda

du är så störd ;)

2008-10-16 @ 13:59:57
Postat av: Nicklas Eriksson

Prova att träna på ett trägolv barfota i fyra timmar:)



DET jävlar i skogen förvandlar fötterna till sår. I Lunds dojo har de det och jag var där på ett fyratimmars fightingsquad i våras. Aj aj aj. Vår matta är rena lyxen och snart har fossingarna vant sig. Ni har ju inte ens de cirkulära rörelserna som vi har, så ni slipper ju en massa ändå:)

2008-10-16 @ 14:55:05
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: manda

nä det har vi väl inte, men det är mycket arbete med fötterna o mycket grejer upp på tå och vrida foten längs golvet när man gör t.ex. roundkicks (även om man ska vara "lätt" på hälen).



efter dagens pass så berättade Z om när han började träna o då tränade dom på betonggolv...mumma. man är ju liiite bortskämd med mattan, absolut.

2008-10-16 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0