1, 2 ,3...go!

Igår kändes det inte som en bra träning.
Träningen i sig var det inget fel på, förutom att instruktörerna drog på så mycket att de "glömde" stretchen.
Nya avancerade saker igen, sånt som brukar motivera en mer o gör det hela roligare.

Z retades järnet med mig, sparkade på mig lite o klämde diverse nerver  på en...bara för å jävlas.
Å lille D kom med pikar o tips som vanligt.
Dom är så fint familjära...

Men det kändes inte som det gick så bra för mig.
Alla har dåliga träningsdagar, men när benen skakar efter en tredjedels träningspass då är det inte okej.
Syrran påstår att jag var grym fast när man inte känner det själv så är det svårt att ta till sig.

Aja, D ska byta pass med Mikael så jag vet ju vad jag får på tisdag..."plågoande" haha.
Som alltid sagt: skam den som ger sig!

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Jag tror du var grym. Hon ljuger inte.

2008-10-24 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0