Virus & bakterier....

Jävla skitförkylning!
Ingen träning idag heller, har legat däckad halva dagen med huvudvärk o lite småfrossa och ont i halsen.
Och nu är man bara lite svag.
Jag är mest sur att jag missar träningen ikväll och jag vet mycket väl vems fel det är...
Hehe.

Frågan kvarstår ju huruvida jag ska gradera mig eller inte.
Jag har ju missat en del träningar, inte så många egentligen, men jag tror att jag fixar det mesta på graderingslistan.
För kämparglöd har man ju o en del tekniker sitter om jag fokuserar ordentligt.
Det som återstår är ju då falltekniken.
Jag fixar inte riktigt den för jag gör samma fel om o om igen eftersom man (iaf jag) har en annan sorts inbyggd försvarsmekanism. Och de krävs nog lite mer än 3 månaders träning att slipa bort den...

Jag vete fan, måste bestämma mig senast på torsdag.

Stackars syrran har kanske fått diskbråck o går på 3 olika smärtstillande (minst en är morfinbaserad) så vi får la se hur det blir med hennes fortsatta träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0