Swing-a-ling

Så var det måndag igen.
Helgen hänger fortfarande kvar lite i huvet så jag ställde in träningen ikväll, gymet kan man ju gå till lite när som.
Imorgon är det kickboxning som vanligt.
Gött mos.

Helgen då.
Barnet var hos sin papi så några glada jävlar kom över på öl o sen vidare ut.
Slutade på styrbord babord, club Hacienda, sjukt rolig kväll.
Mest antagligen för att jag var ute med tokiga Mary för första gången på länge.
Och somliga snubbar man känner som var ute samtidigt hade onekligen lite lustiga idéer för sig.
15 kg afro dök upp, han ser så förbannat rolig ut....undrar om han o 15 kg ondska känner varandra?
Grymt kul fredag iaf.

Men så vaknade man med en kraftig huvudvärk på lördagen.
Haha.
Det var lite löjligt, fast det kallas ju baksmälla...

Firmafest på kajskjul 207
med alla avdelningar på företaget stod på lördagens lista men med tanke på alla skandaler som hände så är jag glad över att jag inte kunde gå.
T.ex. en av cheferna blev hemskickad redan 20.30 (festen började kl.19) å då är det illa. Hahaha.

Till slut funkade huvet tillräckligt mycket för att möta upp Herman o dra till 2a lång där bl.a. Lisa, E, 15 kg ondska och Joeeel häckade.
Club Zebra hade flyttat till Henriksberg så folk drog dit medan vi andra smet till Ritz istället.
Det blev en helkväll och jag fick sannerligen uppleva att jag fortfarande inte kan dricka tequila, haha.
Dom borde döpa om de till minneslucka eller nått liknande med tanke på hur andra man känner reagerar på de...

Det hände en hel del underliga o roliga saker under helgen och konstigt nog slutar folk aldrig förvåna en.
Haha. Bring it on.

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Nä, vem fan kan dricka tequila egentligen? Första och sista gången jag gjorde det tog det mig nästan tre timmar att ta mig från Brunnsparken till Angered, mest beroende på att jag var tvungen att gå av vagnen och försöka spy upp inälvorna på varje stopp, och på den tiden gick det la tre nattvagnar i timmen. Till sist hamnade jag på Hammarkulletorget där jag lade mig för att vila lite i en skön snödriva mitt utanför nedgången till spårvagnen. Där somnade jag. Som tur var vaknade jag av att min ex-fru ringde min mobil och lullade hem. Fick sova på nedervåningen den natten kan jag säga...

2008-11-24 @ 22:42:30
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: manda

haha. den personen som drack tequila med mig den här gången ville egentligen dricka jäger, men jag motsatte mig eftersom jag tycker att det är skitäckligt.

jag gick hem kanske halv 3 och visste att jag skulle kräkas järnet under natten. men min stackars kompis har en svart lucka från ungefär när jag gick tills hon själv vaknade i sin säng morgonen efter.

haha.

måste sluta med sådana påhitt.

2008-11-25 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0