On an island in the sun

Min lägenhet är varm.
Mer än vanligt alltså.
Det går liksom inte att kontrollera värmen för det händer aboslut ingenting när man vrider på termostaten.
Alltså måste jag ringa husvärden, suck.
Han är så jävla sur jämt.
Antagligen för att han vet att han är inkompetent. Och kanske underbetald.
Som om det är mitt fel, hallå elle.

Lisa kom över med mat igår efter jobbet.
Eftersom ingen av oss orkade laga mat så blev det Thai take away, väldigt nice.
Det var skönt med sällskap, de senaste dagarna har jag knappt orkat gå ut.
Konstant huvudvärk, trötthet....de finns ingen ork bara.
Jaja, det går väl över.

Ska försöka träna ikväll i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Nicklas Eriksson

Du, muta din fastighetsvärd riktigt ordentligt så kommer du att få den bästa service! Baka bullar eller något. Själv var jag ner med en halv kanelgömma till min värd och fick låna en spänningsmätare och en hammarborr över helgen!

2008-11-06 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0