Lårkakor med potatisnäsa

Ack denna kära blogg som jag har så svårt för att uppdatera...

Efter en seeeeg vecka (förra veckan, jag var nog lite sjuk) så hade jag en grym helg trots att jag alltid jobbar söndagar.
Å eftersom jag missade en hel veckas träning så blev jag lite hetsig i måndags morse.
What to do what to do, helt ur form...ay ay.

Så jag gick till gymet i måndags kväll och körde mitt schema.
Det kändes så jävla bra!
Förutom att jag tänkte att jag var lite väl klen (jävla muskelbyggare överallt) och dessutom körde utfallsövningen slut på mig. Haha.
Jag har kommit fram till att det är bäst att träna antingen väldigt tidigt eller hyfsat sent eftersom det inte är så mycket folk runt dom tiderna på dygnet.

Så igår morse då, oj oj oj...båda framsida lår var heeeeelt stela, sicken träningsvärk!
Om det inte hade varit så jobbigt att göra knäböj så hade jag varit 100% nöjd eftersom träningen tog som det skulle.

Och så var det förstås dags att gå tillbaks till kickboxningen igår kväll.
Vi måste öva öva öva inför graderingen (ja, jag är nervös även om det verkar ganska lätt) och det blev mycket skratt både inombords och med sparringpartner när jag försökte hålla undan "aj aj" vid varje övning.
Liiiite svårt att hålla fighterställningen. Haha.

Det fortsätter att komma nya till klubben hela tiden och snart ska vi antagligen byta lokaler.
Jag gillar instruktörerna, dom är bra på det dom gör och mycket trevliga.
Rent allmänt så verkar de flesta från klubben vara bra människor....ja, om vi bortser från några få i min grupp förstås.

I helgen är det November Open 2008 i Ängelholm.
Vi är några som kommer åka dit för att kolla iaf, säkert nån från klubben som ska tävla också.
Kan bli väldigt intressant, särskilt som det ska gå några FC-matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0