You win some you lose some

Det finns kanske inte mycket att säga om gårdagens match...
...förutom att vi är så JÄVLA DÅLIGA!
Ärligt talat GAIS, ni borde ha förlorat.
Vi spelar mot ett bottenlag....vi borde vinna...men inte ens ett enda jävla mål kunde ni göra!
Suck.
Kämparglöden fanns inte
.
Det var kackigt.
Inte så konstigt att de tippar vinst för Malmö på torsdag.

Men jag vill tro att vi är bättre än så. Jag vill tro på vinst, både i malmö och mot Örebro hemma nästa måndag.
Något bra innan sommaruppehållet vill jag ju ha.
Kom igen, ryck upp er GAIS. Kämpa lite, ge lite mer.

Idag kollade jag på en lägenhet.
Den var lagom skabbig och lite av ett projekt, men det har ju inte avskräckt mig förut.
Dessutom var den inte alltför dyr...så hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0