That's how they do it down south

Äntligen är vi på väg till skåne!
Öresundståg är seeega som fan men man kommer fram förr elle senare.
Det ska bli rätt skönt att hänga på skånska landsbygden några dagar, träffa lite släkt & gamla bekanta som är o hälsar på och ta en tripp till Malmö någon av dagarna.
Anledningen till alla besök är att min lillebror konfirmeras på söndag. Så då måste man även gå till kyrkan. Suck.

Jag borde även åka till helsingborg och sölvesborg och hälsa på, men de känns som att det inte finns så mycket tid över till det. Man vill ju göra allt och hinner inget ungefär.

Ang. det lilla experimentet så gick det snabbt över, haha.
Och det var inte jag som hörde av mig iaf.
Så freakin' töntigt egentligen. Men ja, inte så konstigt att jag kände mig förolämpad för man kan ju faktiskt säga saker på lite snällare sätt ibland.
Natta håller med mig iaf. Haha. Typiskt män. Höhö.

Imorgon ska jag försöka hinna luncha med Revisorn, det var ett tag sen vi sågs sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0