Supermaman

Nog för att jag klarar det mesta men att gå och handla på Hemköp med barnet i sele gör jag inte om.
Tänka sig att en pensionär hjälpte mig på spårvagnen med mina matkassar.
Jag tror fan att jag nästan knäckte ryggen.

Å så kommer vi hem, ungen sover och jag är hungrig trots att jag åt en timme tidigare.
Så är det hela tiden.
ÄtaStädaPackaVilaDrickavattenMatabarnetPackaÄtaSuckaNannabarnetPacka....P A U S!
Jag borde ha någon annan som gör hälften av det där åt mig. Iaf ibland.

Men det ska ju faktiskt bli roligt att flytta.
Det är liksom spännande. Och det är ju lite av min grej. Att flytta typ en gång om året.
Ni kanske undrar varför, det enda jag kan säga är att till viss del är sanningen sekretessbelagd och jag brukar bara flina och säga att jag är rastlös när folk frågar. Det kryper i benen typ.
Restless legs har jag hört att det finns något som heter.
Fast det är ju förstås inte det.

Men var får folk intrycket av att jag inte ska hjälpa till att flytta mina egna prylar?
Dumma karlar, sluta retas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0