sommarkort horkjol

I brist på eget liv just nu så sitter jag rätt mycket på internet.
Och jag följer en hel del roliga och bra bloggar.
T.ex. Sex and the mammaliv. Hon gör oftast mina sega dagar ljusare för så skulle mitt liv också kunna vara lite.
Sen är det ju bittra fittor & knivlisa förstås. Haha. Underbara kvinnor!

Hyfsat nyss så råkade jag håna några vänner som internetraggade och dejtade via nätet.
Well, sorry guys...det är ju faktiskt rätt kul.
Fast om internetflörten inte hade letat upp mig först så hade jag nog inte ens börjat.
Jag är ju så attans tråkig.

Ikväll blir det middag, mys och sleepover hos nat.
Jag ska nämligen passa lilla B imorgon bitti.
Och såklart att jag hade glömt mors dag lite halvt, nu hinner jag inte skicka blommor till min mor.
Attans.
Det får blir något från HM eller liknande, som du får senare...är det okej morsan?

En rolig grej är att jag blir stannad på stan av div. folk som frågar vem som gjort min gaddning på armen.
Varför? Jo för dom tycker att den är sååå jävla snygg! Lite otippad egokick där. haha. Tack!
När jag sa det till Bingo så var han lite väl blygsam och sa:
-Fan vad bra att man kan göra något bra, fast huvudsaken är att du är nöjd.
Ta lite mer cred Bingo!

over and out

Kommentarer
Postat av: Tove

Kan du inte lägga upp bild på den??

2008-05-24 @ 17:46:50
Postat av: mandax

jorå, de kommer snart ska du se.

2008-05-25 @ 00:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0