Säg ja till hisingen?

Så har sömnen rubbats återigen.
Jag börjar fundera på om de e hisingens fel.

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet på ön.
Antagligen är den mysig o schysst och den är väääldigt central.
Men det är t h e i s l a n d.
Visst, flera av mina äldre vänner bor där. GAIS-familjen bor i närheten. Det är ju trots allt centralt.
Men det är ju ön!
Jag vill inte tillhöra Hisingsavvikelsen. (hahaha)

Förra lägenheten som jag veeeerkligen ville ha låg jag som nummer 2 på listan till.
Och självklart tog snubben före mig den.
Vem hade inte?
Better luck next time bitch.

Haha.
Jag visste att jag skulle hamna på ön, förr eller senare.
Tur att det är lättare att ta sig därifrån än det var från Alcatraz.

image6

Kommentarer
Postat av: kurage

Ajajajaj. Inte hisingen. /Folkfronten våga vägra hisingen!

2008-05-08 @ 15:45:51
Postat av: nicklas eriksson

Förbundet stärks av kampen mot Hisingsavvikelser, tänk på det!

2008-05-08 @ 17:38:57
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0