Packa pappas kappsäck?

Nu är min fina armgaddning äntligen helt klar...for now. haha.
Bingo var lite lättare på handen idag så det gick ju utan värre minspel än *iiih* och smårysningar.
Man skulle nästan kunna säga att jag älskar hans arbete.
Bara nästan. hehe.

Efteråt fick han en vision om vad man skulle kunna göra som bakgrund, men sån är ju han alltid...blixtidéer.
Det får dock vänta eftersom vi har börjat spåna på en fortsättning på benet som går ut på att kombinera två idéer i en.
Så sjukt snyggt det kommer bli, jag är riktigt peppad!
Fast det får vänta tills mitten av september.

Så ni som planerar att ge mig födelsedagspresenter så undanbeder jag eventuella tankar på bebisgrejer och nått fint till mig. C A S H only. hihi.

Hängt lite med NN o NA idag också, de var barnvakter medan jag blev småplågad av Bingo.
Vi snackade lite om secret bizznizz och jag blev verkligen arg o lider med dig NA.
Köpte thaimat och åkte hem efter att vi hämtat lilla B på dagis.
På vagnen mötte jag en riktig white trash-familj som var sjuuukt bonniga, jag kan typ se sånt på långt håll (jobbig "gåva") och det gjorde mig obehaglig till mods. Men eftersom jag är blond och svenne så var de förstås mycket trevliga mot mig.
Ush, sicket pack!

Jag borde fortsätta packa men jag är helt slut i huvudet.
Det börjar bli en del lådor och ändå har jag slängt en hel del saker.
Även hustlat bort en del av mina möbler. Gött. Börja om från scratch.
Min plan är att när jag flyttar till ÖN så ska jag inte ha en enda grej kvar från mina gamla samboskap.
All fresh, aiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0