One sailor going down...

Jag bara ääääälskar att vakna med en nysning.
(ja, jag är ironisk...dööh.)
Men så har det ju varit de senaste dagarna.
Och igårkväll rörde jag tydligen om lite i dammnästet när jag packade ner mina filmer, för fy satan vad jag inte slutade nysa.
Tur att man inte är allergisk mot damm då.
Lite för lätt sätt att bli dålig på.

Å på tal om dålig så har Noah fått sin första feber stackarn.
Lite smågnällig, lite snorig o så dålig i magen förstås.
(ungefär som när en vuxen man är sjuk, haha)
38,6 grader i morse enligt febertermometern (ja jag tog på 0.1 grad som kunde vara missvisande),
så det gäller att hålla koll nu under dagen.
Kanske blir resan till skåne inställd, blir han sämre så kan vi ju inte åka...

Hrm, jag känner mig fortfarande lite förolämpad.
Snacka om att hänga upp sig på saker.
Skärpning Manda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0