Mogen shop-o-holic

Jag, Fred o Noah åkte till Freeport i eftermiddags.
Det märks att jag börjat mogna lite i mitt shop-o-holicbeteende, för jag kunde hindra mig själv att köpa onödiga saker och det brukar inte vara lätt annars, särskilt inte på en outlet.

Noah fick sina första Adidas-skor (Fred ville såklart vara först med det...) och dom var svarta med vita stripes och kardborreband. Huuuur gulliga som helst.
Fast det är ju klart att man mest köper sånt för att man själv tycker det är snygg o gulligt, inte för att det är särskilt praktiskt.
Ungen märker ju knappast nån skillnad, haha.

Själv köpte jag ett par lila ballerinaskor från Le Coq Sportif till Nat för att hon behövde muntras upp.
Och till mig själv blev det en röd Adidas-fleece, en Adidas-parfym och ett par Adidas-skor.
Jag var ju och dreglade på både Lacoste & Pepe Jeans, speciellt vid skorna. Men jag har lovat mig själv att inte köpa så mycket sånt längre...

Och jag har fortfarande kvar en liten slant i min budget efter shoppingen, så jag är rätt stolt över mig själv idag. Haha.
Men nu är det fan slutshoppat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love the shoes <3



Jävla Fred som ska va först med allt jämt och ständigt. Men jag såg honom iaf först ;-)

2008-05-26 @ 21:53:15
URL: http://bittrafittor.blogg.se/
Postat av: Freddan

Han märkte visst skillnad han valde ju dom svarta föte de blåa:)

2008-05-27 @ 09:12:19
Postat av: Nicklas Eriksson

Det finns ett par svingulliga små Fred Perry i skoaffären på Olskrokstorget som han skulle vara adorable i!

2008-05-27 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0