Min typiska otur

Jag skulle precis gå ut när jag insåg att ena däcket på barnvagnen behövde pumpas.
Men när jag kollade närmare på det så var det ju trasigt!
WTF!
Så efter att ha svurit o varit sur en bra stund så kom V hit och passade Noah medan jag drog ner till lokala cykelhandlarn.
Den gubben har en bra säsong nu, helt fullbokad ett bra tag framöver.
Fast han var snäll och gjorde ett undantag för mig.
Så på mindre än 10 min så lagade han däcket och småtjötade med mig under tiden.
100 kr fattigare men nöjd åkte jag hem igen.
NU kanske vi kan åka ner på stan....peppar peppar.

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Cykelhandlarna i stan tycks ha en kartell. Min lokala tar också hundra för slangbyte.

2008-05-08 @ 17:39:48
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0