Keep Ballin'

Väldigt nice kväll igår.
Chill häng i majorna med strongbow och rosévin och barnvakt så jag kunde koppla av for once.
En bra grej med dåliga gener är att jag inte får huvudvärk dagen efter.
(har hört att de inte är så bra egentligen haha)

Nat är väldigt rolig när hon blir sådär småfull på vin, fnissig o barnslig...haha.
Fast då kommer ju tuttnypandet fram och det kunde ju blitt lite handgemäng där, passa dig nat! ;)
Tack för "småmobbingen" för att en annan är fånig på komplimanger! (haha)

Jag är sjukt trött och stressad nu, idag är det mycket. Men jag tar mig tid för en god frukost för det är jag värd.
Sen blir det att sjunga om studentens lyckliga dagar för lilla A.
Grattis till studenten alla andra jävlar!

Kommentarer
Postat av: nn

I love tits

2008-05-30 @ 08:29:08
URL: http://bittrafittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0