Home Sweet Home

Så var vi hemma igen.
Jag är så sjukt trött och ändå har jag inte sovit såhär mycket som jag gjorde i skåne sen Noah föddes.
Måste vara miljöombytet.
Och snart är det dags för miljöombyte igen...ÖN.

I fredags var jag och lunchade med revisorn och hängde sen runt á la Möllanstylée resten av dagen.
Kvällen avslutades i folkets park, som återigen blivit värsta hänga-i-parken-shizznizzet.
Men det var huuuur nice som helst.
Träffade på hur mycket gamla polare som helst, dock måste sägas att vissa människor helt enkelt är knepiga.
Typ gamla bekanta som efter att de fått barn onekligen lever i någon sorts kollektiv familjebubbla som man inte kan vara delaktig i.
Oh, well..orka bry sig.

Resten av helgen vet ni ju, har sån sjuk träningsångest fortfarande.
Fast jag försöker intala mig att former är alltid vackrast...för så är det ju. Eller?

I måndags åkte jag in till malmö igen.
Kollade upp ett hyfsat nytt (?) café som hette Banjo som var litet och mysigt tillsammans med mitt gamla Eslövs-crew och LB.
Noah gillar LB, sjukt mycket faktiskt. Han gav henne ett riktigt gurgelskratt och jag kan inte minnas att han gjort så mot någon annan förut.

Senare bjöd revisorn på middag och jag fick träffa hennes gullige son. Sjukt rolig unge, lite av en lilla B-kopia (fast med snopp). Han var hur go som helst med Noah och gav honom ett gosedjur i form av en drake. Tror bestämt det är draken från bolibompa faktiskt.
Vi hamnade även i en sån där prata-gamla-minnen-o-garva-åt-folk-bubbla och såklart en del annat snack, så jag glömde bort tiden och höll på att komma försent till nästa bjudning. Haha.

När jag skyndade över Möllan så var de typ som back in the days, jag sprang nämligen in i flera personer som jag inte sett på länge o som ville hälsa. Å så var det alltid förr, när jag bodde där, man kunde knappt gå runt kvarteret utan att springa in i minst 5 pers man kände.

Sista stoppet var hos T & H för att kika på nya lägeheten och bli bjuden på kvällsmat.
Dom har flyttat in i porten bredvid min gamla lya och lägenheten var ju enorm! Me also wanna have...

Kom ju hem lagom sent och hade ju glömt packa så det var bara att lägga lillen och sätta igång.

Nästa gång vi ska någonstans blir nog värmland.
Over and out (for now)

Kommentarer
Postat av: NA

Tack. Vi ses imon!!!

2008-05-21 @ 12:41:10
URL: http://bittrafittor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0