You never get older then 25...

Ikväll var det middag ute på restaurang, girl's only.
Nanny fyllde nämligen år och jag bokade bord redan för 1,5 vecka sen på Tara's, en turkisk restaurang vid berzeliigatan.
Mysigt ställe med gott käk och lagom priser.
När jag räckte över min present uppstod ett stort garv då jag i min sinnesförvirring skrivit fel.
Istället för "grattis på 26-årsdagen" så hade jag fått för mig att skriva 25.
Hahaha.
Och givetvis kom vi alla att tänka på våra kära grabbar som fortfarande fyllt 25 i några år nu.

"Cause somehow you never get older then 25...."

Men varför just 25? Är det någon sorts ultimat ålder att stanna kvar vid?

Kvällen var iaf mycket trevlig med alltid lika roliga diskussionsämnen, snuskiga som fåniga.
Och mycket skratt och flams.
Det behöver man ibland.
Och otroligt nog så slappnade jag av för första gången på 6 veckor.
Kändes bra.

Imorgon kommer farsan och hälsar på.
Då blir det även en tur till jobbet och visa upp lillen.
Så dags nu...

Kommentarer
Postat av: Frugan

25 är perfekt för det är halvvägs till 30! Och vem vill bli 30, liksom? :-)Tror att jag skall fylla 25 nästa år också!

2008-03-27 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0