Tip-tapping & beat-bopping

Jag har varit ganska lat med att kolla kommentarer på mina inlägg.
Så till min förvåning så hittade jag en kort men rolig diskussion mellan mina trognaste läsare (haha).
Nämligen den upprörande punkten "köra på folk med barnvagnen".
Gött garv ni gav mig, lads.

För att svara på Toves frågor:
Jag hittar en hel del pappor med barnvagnar, faktiskt. Fast det känns lättare att hitta dom när man själv är ute med sitt barn för då hamnar man nästan automatiskt med dom.
Häromdagen träffade jag en sjukt het pappa, italienare och Armani all over...mmm.
Sympatisk kille som var några år äldre än mig och hade en sååå söt unge.
Men jag var lite för blyg för att "lära känna" honom mer än så, måste varit hans trevliga och väldigt snygga leende som skrämde mig. Haha.
Searching on...

Annars så har jag inte direkt kört på någon mer människa med barnvagnen.
Fast det är ju helt enkelt så att om man står i barnvagnszonen på spårvagnen så ska man flytta sig, för i annat fall får man skylla sig själv om man är så förbannat korkad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0