Ms. new booty

Efter att ha influerat min vardag med gangstarap och The Wire igen så är man lätt språkskadad.
*nigga this nigga that*
WTF, shit, fuck, hoe, bitch....
You know the game.
För en ordbajsare som mig är det väl inte så konstigt att man börjar undra varför man pratar så fruktansvärt dåligt numera. Jag minns en tid när jag var bäst i klassen på rättstavning, hahaha.

The Wire är en rätt grym serie.
Fast Anton hade rätt, den blir inte bra förrän efter de 3 första avsnitten i första säsongen.
Alla har ju verkligen sett serien också, jag ligger onekligen lite bakom på den fronten.
Men det beror ju på min grej för typiska chicks-series och CSI.

Top 5 series (for the moment):
1.Men In Trees
2.Popular
3.Gossip Girl
4.CSI
5.The Wire

Jag har blivit en sån jävla tv-serienörd va.
Fast nu är de typ bara 3 veckor kvar tills träningen börjar så det blir la slut med detta då.
15 kg ska bort och jag har en hård tränare, nämligen min bror.

Later bitches

xlovex


Kommentarer
Postat av: NN

Jag ska gå ner tio, vi gör det tillsammas!

2008-03-20 @ 12:48:52
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: NN

Eller jag tar tillbaka det. 5 då så ingen blir sur på mej...

2008-03-20 @ 12:49:22
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Du kunde ju börja med att inleda träningen för frihetliga sen när du får. Du har en hård tränare där med: din syrra;)

2008-03-20 @ 13:21:00
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0