konsekvenserna av att flörta #157

-Ursäkta, har du comviq?
Jag vände mig om.
Brunt, lockigt, halvkort hår. Bruna ögon. 180 cm lång kanske. Stort leende, snygg solbränna, muskulösa armar. (ni vet hur man kan se någon så snygg att man tappar andan....I sure did)
Tele2-störig-försäljar-snubbe.
-Jaa? svarade jag aningen förvirrat. Snacka om att tappa fattningen.
-Är du intresserad av att...
-Nej tack, jag är nöjd som det är! avbröt jag och skyndade in i affären.

Jag avskyr försäljare, verkligen och har inte direkt någon sympati med dom, trots att jag jobbat med sånt en gång i tiden. Och jag har verkligen inte lust att hjälpa en snygg kille som fått mig tappa fattningen.

Detta, och hur jag alltid lyckas genera mig själv genom att stirra, gå in i saker eller helt förlora talförmågan så fort det dyker upp en snygg snubbe, gick jag och smålog åt för mig själv medans jag shoppade.

Min son vaknade och var tvärarg innan jag shoppat klart, så jag var aningen disträ när jag lämnade affären.
Och plötsligt blockerade någon min väg. Jag tittade upp och kom på mig själv med att le fåingt.
Fan också. Haha. Det var så klart försäljaren.
Det ena ledde till det andra under intensivt flörtande och när jag gick därifrån insåg jag att jag hade skrivit på för att få en ny (gratis) mobil..!
Hur attans gick det till??

Får tele2-försäljarna betalt för att flörta med comviqs kunder?
Varför skriver man på för ny bindningstid bara för att en snygg snubbe erbjuder en att få en ny mobil, gratis?
Ingenting är ju faktiskt gratis you know.

Jösses. Jag kan inte sluta skratta åt mig själv.
Han avslutade dealen med: blir det nått krångel så ringer jag dig. *chinks*
(hahaha)
I wish.

xlovex

Kommentarer
Postat av: NN

hahaha det är så typiskt gumman. Dom väljer alltid singelmorsan med barnvagn dom där försäljarna. Det var så jag började skänka pengar till greenpeace. Undra om det är nåt försäljningsknep de får lära sej?

2008-03-27 @ 22:40:16
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Ha ha ha, jag tror din son känner igen en dåligt genomtänkt affär när han ser en! Du är inte bra för dig själv ibland:)

Hoppas nu bara att du får valuta för ditt avtal, för tjommen är nog i typ Örebro och jobbar nästa vecka. De blir runtskickade i landet som slavar.

2008-03-28 @ 16:35:22
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: malin

haha, fan exakt samma grej hände mig. hahahaha! nu har jag två telefoner, damn! hoppas allt är bra med dig och din son :) ta hand om dig tjejen. puss

2008-04-05 @ 12:05:30
URL: http://gilt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0