Ja, se det snöar...

Asså det är ju helt sjukt!
Idag snöar det mer än vad det gjort på hela "vintern" här på westcoast!
Hallå eller??!!
Är det bara jag som blir lagom upprörd över att det är snökaos nu när det är allsvensk premiär för GAIS på söndag?
Crap.

Okej, jag är lite upprörd över att årstiderna onekligen börjar byta lite plats med varandra.
Eller typ förskjutas lite längre fram än de brukar.
Och hade jag orkat så hade jag skrivit en lång fucking uppsats om samhällets konsumtion som har alldeles för mycket med det att göra.

Men dom visar den underbara Supersize Me på svt2 och efter 10 min mådde både jag och nat illa.
Så varför inte få prestationsångest och springa ut i snön och härja?
Haha.

Give me that coke bitch!

xlovex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0