Bounce

Bästa skivan just nu: Timbaland - Shock Values
Sjukt bra hela skivan igenom, jag tröttnar nog aldrig på den.


Så har man firat påsken i majorna.
Igår avslutade vi den med bingolottokväll, guldkväll även. Haha.
Men självklart vann man ju inget, jävla skit...bara alla gamla tanter och pensionärer som snor vår färgfemma.
Lilla B är så söt mot Noah, klappar honom lätt på huvudet och myser med honom så fort hon får chansen.
Hon har blivit lite som en beskyddande storasyster för honom.
Skitgulligt!
Jag känner mig väldigt vuxen och seriös när man familjehängt med barn och grejer, lekt vårt lilla svenssonliv och ätit oss feta på allt käk. Jösses, jag lovar...flera kilo.
Efterrätten i lördags var ju inte att leka med liksom.
Så bra gick det att skippa godiset, haha.

Starting up fresh today - new week and all.

Bäst den här helgen var påskägget med bingolotten och tulpanerna.
Det är ju inte varje dag man får blommor direkt...hehe.
(så jag var ju tvungen att dra vårt internskämt och fråga vad han hade gjort för dumt nu...haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0