Besvikelse

När ska man egentligen sluta att förvånas över att folk man känner är änna präktiga svin?
Fast eftersom jag är medveten om detta så blev jag, till skillnad från många andra, inte särskilt chockad över den senaste upptäckten av praktidioti.
Inget man direkt vill prata om.
Jävla skit.

Och hur ska man hantera detta?
Ignorans, ignorans, ignorans...
Utfrysning är ett farligt område att ge sig in på, det finns ingen återvändo då.
Men folk som fryses ut från gemenskapen förtjänar ju inte att bli insläppt i värmen igen, F A K T A!

Ingen människa är s.k. guds ängel, alla gör vi misstag.
Men för fan! Det finns gränser som ingen, INGEN, bör överskrida.
Och går man så långt så får man faktiskt ta konsekvenserna ensam.
Den punkten kommer jag aldrig att vika mig på...

Detta skit till trots så kunde jag för en stund njuta av den sköna vårsolen tidigare idag.
Underbart väder för promenad.
Och funderingar på den där kärleken, en crush att fnissa åt o mysa åt i tanken...
Fast varför ska man bli intresserad av ännu en idiot?
Det finns ju ingen logik. Haha.
Hade logiken i känslor funnits så hade jag absolut blivit totalt nerkärad i den där fina snubben som alltid funnits där. Fast nu funkar det ju inte riktigt så, som sagt...

Hoppas att vårkänslorna slår mig i skallen riktigt hårt!
(haha)

xlovex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0