Ärligt talat...

Jag kokar.
Och fryser om vartannat...har helvetet frysit till is?
(typiskt, man håller la på att bli sjuk)

Jag kokar även av irritation.
Det är förstås mitt i natten och jag har inte lyckats somna.
Vilket kommer påfresta eftersom barnet snart kommer vakna och då blir det faktiskt ingen sömn.
Men jag kan ta det.

Det jag inte kan ta är att jag ser möjligheten glida mig ur händerna, igen.
Man vill alltid ha det man inte riktigt kan få.
Och för mig, som är van vid att få det jag vill ha rätt ofta, är det som en sticka i foten man inte kan få ut.
SKITIRRITERANDE!

En liten tröst är internetshopping.
Någon som vet någon stödgrupp för shop-o-holics?
(jag har försökt hitta det förut, haha)

peace MTF
xlovex

Kommentarer
Postat av: freddan

Skärpning mandax! men här får du hjälp med länk:) http://www.kopberoende.se/

2008-03-25 @ 11:13:38
Postat av: Nicklas Eriksson

Min exfru är nog med där tror jag... hon har lyckats. Problemet är att de använder sig av den där urkukade tolvstegsmodellen, där man ska be gud om hjälp med allt från att gå upp på morognen till att borsta tänderna.

2008-03-25 @ 23:22:38
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se
Postat av: NA

Äh varför ska du sluta shoppa? Det är ju det enda som gör livet värt att leva när man mår piss. :P Speciellt när man är morsza och inte kan gå ut och supa skallen av sig precis när man vill... hehe! NA

2008-03-26 @ 11:34:46
URL: http://bittrafittor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0