Party Pooper Friday

Det ringde på dörren imorse, flertalet gånger.
Vanan trogen så kollade jag genom titthålet först, eftersom jag inte väntade någon.
Ett äldre par?
Jag öppnade dörren. -Ja?
-Bor inte ***** här?
-Nej, hon har flyttat.
-Okej. Ja för vi är ute och besöker dina grannar och upplyser dom om...
Ungefär där slutade jag lyssna. Jehovas Vittnen. Igen. S U C K.
Dom är typ skitsvåra att bli av med.
Och jävla stalkers är dom också, de kommer a l l t i d tillbaks.
Så jag sa bara nej tack och stängde dörren. Damn it.

Igår tappade jag rösten. Haha.
West Coast Riot var en höjdare, yes indeed.
(mer om det senare)

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Men är det inte bara att säga att man inte vill ha flera besök så ska de skita i en? Det har funkat för mig i alla fall... Fast det är klart, vi är lite olika byggda också=)



Annars går det ju utmärkt att polisanmäla dem för ofredande.

2008-06-29 @ 10:38:20
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0