Idioternas afton

Vafan!
Hädanefter avskyr jag midsommar!
Det är verkligen idioternas afton.

En av anledningarna som förstörde min kväll igår var att jag återigen blev antastad på vägen hem.
Jävla äckliga svennebananfyllon!
Står det hora i min panna elle?
SVIN!

Som tur var hände inget värre än att snubben fick mig att springa o han var ju onekligen för full för att springa efter.

Det tar emot att erkänna det men jag blev så jävla rädd.
För det första var jag ensam (för ovanlighetens skull), för en gångs skull tog jag inte taxi hem, för en gångs skull var jag lite för full för att kunna försvara mig ordentligt.
Jag är aldrig rädd. Jag är den som lappar till folk som tar mig på rumpan.
Igår kände jag mig som ett offer.
Jag avskyr den känslan.

Det är nog dags att börja boxas igen.
Det är ju inte första gången det här händer och det lär inte vara sista gången heller.
Men jag vägrar bli så skrämd att jag inte kan gå utanför dörren.
Nästa gång ryker familjelyckan.

Jag är så jävla arg just nu att jag blir helt knäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0