Simple kind of life

Vardagen börjar återgå till det normala nu. Skönt.
Jag har varit sjuk till o från den senaste veckan, lagom sänkt för att orka gå ut nån timme varje dag o sedan komma hem o decka på soffan. Turligt nog så verkar Noah inte bli påverkad av omgivningens baciller.

I söndags jobbade jag igen, körde på som vanligt.
Nackdelen med att jobba på ett kyllager är att man alltid blir förkyld hur man än gör. Och eftersom jag redan hade någon form av förkylning så fick jag frossa lagom till Mcdonaldslunchen. (Vid övertid på söndagar så bjuder företaget på lunch, alltid från McD..yey, eeh)
Fördelen med övertidsarbete är att de e få som jobbar, alltså slipper man alltsom oftast jobba med idioterna och hittills har det bara varit bra folk som dykt upp. Jag längtar inte direkt tillbaks...

Idag är det mycket att göra.
Tvätta, låna resväska o packa, hämta grejer jag glömt på diverse ställen, köpa födelsedagspresent, slänga återvinning o sopor, dra ur diverse sladdar....
Shit, vi ska liksom vara borta 2 veckor. Det var ett tag sen jag lämnade stan så länge.
Men jävlar vad skönt det ska bli!
Bara ta det lugnt o fokusera på en massa annat....jag längtar redan tills vi sitter på tåget imorgon.

Nu börjar det roliga!


Kommentarer
Postat av: L

..bara ta det lungt..hahahaha tror du ja, här ska det fan bli åka av på torsdag

2008-07-01 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0