Put on your dancing shoes...

Livet börjar bli lättare.

Men vafan GAIS helvetes jävlar så förbannat dåligt!
Jag hade sett fram emot en vinst o tänkte att Sundsvall borde bli bräckta.
Efter 6 min så krossade Dime mitt stackars hjärta....vad sysslar du med??? Och hur kunde de andra i laget ens släppa förbi renskändarna över planhalvan????

Det var längesen jag såg ett sådant uselt GAIS.
Och onekligen verkade dom känna av hur dåliga de var för de försökte knappt ens spela.
Jag klandrar inte de som buade ut dom, vi var så fruktansvärt dåliga att jag ångrar att jag anmälde mig till Ellos borta om en vecka. (minnet från förra årets katastrofförlust i Borås hade bleknat lite väl mycket....)

Däremot vill jag ge cred till unge herr Mårtensson som verkar ha ett grymt potential att göra något bra.

Utgången efter matchen var lite tokig och jag hade glömt hur lågt ribban kan sättas ibland.
Okej, lite humor att T väldigt ofta drar upp sin Gonorré-historia men sen sjönk samtalsämnena väääääääldigt lågt. Hahahaha. Bisarrt.
De var gött att vara ute lite för länge igen, men det är nog inte min grej i det stora hela.
Man kan möta mycket roliga människor halv 4 på natten, haha.

Jag måste komma ihåg att inte röka.
Så jävla dumt att börja igen när jag hade så svårt att sluta.
Enda gången jag kunde sluta helt var när jag blev gravid och jag lovade mig själv att aldrig aldrig aldrig börja igen.
Yeah right...

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Men vad fan!



Du ska få dig en tur över knäet och lite hederligt gammaldags smisk om du börjar röka igen! Av både mig och Sandra!

2008-07-29 @ 18:24:00
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Ohyra

"...come to the dark side"

(James Earl Jones röst frambringad av ungefär 17 cigaretter per dygn)

2008-07-30 @ 06:31:39
URL: http://ohyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0