Oboy, vilket vackert väder!!

Jao, solen skiner idaaaauuu...
Peps är grym.

Igår hängde vi på österlen typ hela dagen.
Låg på en vit sandstrand vid havet o försökte lapa sol. Fast jag var onekligen inte omställsam till miljön så jag frös eftersom det blåste fett mycket, trots 28 graders värme.
Satt där, mitt i solen och hade på mig min fred perry-zipper...stenhårt.
Öööh. Måste ha sett rätt underligt ut.
Jag tog med Noah till vattnet, som självfallet var skitkallt och doppade våra fötter.
Det var inte uppskattat.
Efter det gick vi o hängde med några svarta får som springer omkring lite överallt där o låter roligt.

När man åker omkring på skånska landsbygden kan man få se många roliga saker.
T.ex. en medelåldersman i korta shorts, tubsockor och träskor. Och så en bonnbränna på det.
Humor.

Vi åkte även till Kiviks musteri o köpte goda juicer och lunchade i Simrishamn.
Det är ändå rätt lustigt att jag ALDRIG varit på österlen under de 6 år jag bodde här.
Och då har jag ändå haft flera vänner som bott/haft sommarstuga i de krokarna.
Så för mig var det en schysst upplevelse.

Dock hände något under matchen i HBG för min fot är helt sabbad.
Antagligen en fet infektion, för den har svullnat från en tennisboll till snart en baseball.
(ja de e faktiskt storleksskillnad)
Och idag är det underbara 30 grader o stigande utomhus, så det underlättar inte så mycket.
Hur lyckas jag? Hahaha. Onekligen klantigast i stan. Eller så har jag enorm otur.

Vi har iaf tur med vädret, än så länge...
Imorgon åker vi mot gotland. yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0