Mot södern igen...

Idag fyller min storebror 28 år, GRATTIS!
Det blir lite familjefirande hos mamma ikväll med tårta å sånt.
Så just nu sitter jag på ett X2 going south.

Att åka tåg med bebis är inte världens lättaste.
Speciellt inte när man hamnat i familjevagnen.
Återigen ett förtydligande: bara för att man själv fått barn så innebär det INTE att man gillar andras ungar.
Jag kommer nog flippa över på två norska dampbarn i lekisålder som varit skitjobbiga ända sen vi lämnade Göteborg.
Inte undra på att deras mamma ser sjösjuk ut...

Men jag sitter här med min laptop o min godispås (mmm, godis) och är glad över att jag har världens finaste o lugnaste bebis, än så länge.
Och jag är utbjuden på en öl ikväll, frågan är huruvida jag ska eller inte ska....hrm.
Tål att tänkas på faktiskt.

45 min kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0