Kalle Stropp & Grodan Boll

En minigräshoppa har nästlat sig in i lägenheten och stört min nattsömn med konstiga ljud.
Tidigare idag hittade jag den och försökte krossa den med nya La Redoute-katalogen men den kom fan undan.
Jag förstår faktiskt inte hur, katalogen är ju megatjock.
Nu sitter den och hånar mig någonstans där den är osynlig, antagligen inne i köket.
Den måste dö.

Ikväll har jag hängt med Balle.
Det var ett bra tag sen vi sågs så vi hade mycket att prata om.
Så det blev låååång fika på Fröken Olsson, promenad längs avenyn, "middag" på Jonsborg (bästa grillen!) och snabbt häng med Anton i Vasa...mucho nice.
Ska finna tid att åka ut till henne snart....häng på landet är ju änna soft.

Jag har blivit bloggutmanad.
Sicken hets.
Om det finns tid imorgon, så KANSKE jag antar utmaningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0