In the heat of the night...

Ack den här värmen.
Stackars plutten och sannerligen stackars mig.
Mina fötter har svällt upp minst en storlek och mina skor aka ballerinas är inte snälla.
Skavsår major...buuuhuuu.

Man får faktiskt gnälla lite.
Jag försöker ändra min livsstil lite efter att jag köpte en våg på IKEA och insåg att det började gå åt fel håll igen.
Tänk att man bara glömmer sig och ändå är jag så fruktansvärt fåfäng.

Jepp, vi drog till IKEA igår.
Det var förvånansvärt lugnt med tanke på att det var löningshelg precis.
Eftersom Noah vilken dag som helst kommer att börja krypa så måste man vidta lite åtgärder, säkerställa hemmet t.ex.
Och det jobbiga är att jag behöver nya möbler så jag har självfallet spanat in en ny grym bokhylla.
Voi voi, så mycket att tänka på....och så lite plats.
Större lägenhet tack!

På fredag är det Downhill VM i skateboard vid Linnéplatsen (typ) och Foobar ska spela.
Hoppas jag hinner dit o hänga lite.

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Ta lite tips av vår staffesäkring. Kompostgaller is the shit och billigt är det med!

2008-07-30 @ 22:37:31
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/
Postat av: Gustav

Fan är du beroende av IKEA eller?

2008-07-31 @ 22:52:24
Postat av: mandaX

IKEA is shizznizz...visste du inte det Gurra?

2008-08-01 @ 08:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0