Grodan Boll & Kalle Stropp del 2

Sent igår kväll miste den lilla insekten livet, tack vare lite hjälp från en kompis.
Såååå äckligt! Mosad och nedspolad...bye bye!

Jag klarar verkligen inte insekter längre, jepp jag måste vara världens tönt men det börjar krypa i ryggraden på mig bara jag ser dom...

Tänk er då hur min reaktion blev när jag hittade en likadan fast större insekt imorse.
Det finns få gånger man kan få höra mig skrika som en riktig brud, t.ex. när jag blir riktigt skrämd eller när jag blir attackerad av insekter.

Tydligen tycker folk att det är hur roligt som helst.
Jag bjuder på det.
Mina grannar måste nog tro att jag är nån form av hysterisk kvinna efter det här.

Efter en stunds eftertänksamhet så tog jag fram en fet bok och diskuskastade iväg den så att den mosade den lille jäveln. Boken får nog ligga kvar där tills Lisa kommer hit, hon är iaf inte rädd för sånt. Haha.

Tönt var ordet.


Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

There is only one thing to fear: fear itself;)

2008-07-26 @ 11:23:23
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0