24 hour partypeople

I lördags fyllde Clabbe 25 år och det firades rätt stort med diverse festligheter i majorna och sen klubb.
Eftersom jag skulle jobba dagen efter så tog jag det rätt lugnt och åkte hem vid lagom tid för att sova.
Det verkar som folk hade roligt, det lilla man pratat med deltagare hittills...

Å så var det jobb igen.
Den här söndagen jobbade jag med 3 gamla polare och humorn var sjukt låg.
När jag fick reda på vilka jag skulle jobba med så insåg jag att det nog inte skulle bli mycket jobbat, mest trams, like back in the days...men det var precis vad jag behövde.
Mycket saker har varit överspända och lite väl seriösa den senaste tiden så även de värsta skämten fick mig att skratta järnet.
Får ju ändå påstå att jag har haft tur de få gånger jag jobbat hittills, för inga av idioterna på jobbet har varit där. Peppar peppar...

Igår kom min pappa till stan.
Han fyllde år rätt nyss så vi firade försenad födelsedag med kaffe och jag gav honom även hans present, en sjukt snygg Fred Perry-piké.
Så idag ska vi väl hänga lite med honom o sen träffa en kompis ja inte sett på länge.
Från o med nu ska jag bara försöka ta de så lugnt som möjligt.
Det var längesen jag var såhär trött.

Kommentarer
Postat av: nicklas eriksson

Trött eller inte, du har blivit fucking bloggutmanad=)



Besök min blogg för instruktioner! Raus!

2008-07-21 @ 15:55:09
URL: http://arbetarperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0