Snuvad på konfekten

I fredags fick jag värkar.
Tyvärr så visade det sig att det var falsklarm.
Suck.
Jag bör la inte klaga då min graviditet varit hyfsat fri från jobbiga omständigheter, so far so good.
Men nog är det jobbigt nu.
2 veckor kvar (möjligtvis + 2 veckor extra) och allt är tungt, jag orkar inte mycket, jag sover helt skevt.
Onekligen något som hör till.
Crap.

Roligt var det dock när en uppstissad och rätt packade Natta dök upp här i fredags kväll och "höll koll" på värkarna, försökte packa väskan till sjukhuset, svepte en kanna kaffe för att orka hålla sig vaken och var sådär knäpp som bara Natta kan vara.
Det gjorde åtminstonde de hela mer uthärdligt.

But no baby.

Man känner sig lite snuvad på konfekten.
Även om ungen kommer att dyka upp förr eller senare.

Trevligt var iaf att Anton var i stan i helgen, så vi var ett stort gäng som hookad på Café Mums innan idag och fikade och snackade mängder med skit.
Även Anton söker sig till västkusten, snart bor väl alla roliga människor här. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0